Alla inlägg under maj 2009

Av Madeleine Kirkhaug - 22 maj 2009 09:45

Om man skulle råka ha en slant över och dessutom är galen i träskor (som jag) måste man gå in på www.hasbeens.se
och http://tizzla.se

De är bara sååååååå fina!


I love ♥

Av Madeleine Kirkhaug - 19 maj 2009 09:45

Meningen med livet...?

Vad är det...?


Är det:
Att ha mycket pengar?
Lyxbåtar?
Frihet?
Utbildning?
Att ha ett arbete?
Rent vatten?
Kändisskap?
Fred?
Många vänner?
Populär?
Att vara snygg?
Fina naglar?
Snyggast hår?
Finaste kläderna?
Ett hus i sälen?
Ett hus i skärgården?
Att slippa vara ensam?
Ett eget företag?
Ett hus på landet?
Flest bilar?
Att äga en diamant?
Äga sitt egna pass?
Slippa jobba?
Stjäla?


För mig är mina barn meningen med livet...jag insåg det inte innan...men nu när jag fått dem förstår jag...


Mina barn är mitt allt...!


Även om jag är tacksam och glad över så mycket så finns det inget som gör mig gladare än synen av mina barn skrattandes ihop!


Tackar ödmjukast för att ödet inte ville annorlunda och för att vi alla mår bra!


Ta hand om era barn! De är beroende av er...för att veta hur de ska bete sig, vad de kan ställas inför...för att lära sig empati, respekt, få självkänsla...känna att de betyder något, att de är viktiga...vi kan aldrig bry oss för mycket...!


Det som gör mig mest arg och förtvivlad är när barn far illa och man märker att deras föräldrar inte bryr sig!


Kan det vara så att dessa föräldrar inte insett

meningen med livet?






Presentation


"Alla" andra gör det...sååå...varför inte jag...?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gjort någon glad senaste tiden?
 Ja, varje dag!
 Det har nog hänt
 Varför skulle jag?
 Kan jag aldrig tro...
 Gör så gott jag kan...
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Läsvärda bloggar

SMYCKEN Just-M

Fotoalbum

Bilder från mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards