Alla inlägg under augusti 2010

Av Madeleine Kirkhaug - 22 augusti 2010 20:19

Man skulle behöva ha superkrafter...   


Då skulle man orka med alla måsten...


Men nu är det inte så, då måste man lära sig prioritera...  


Man kan inte vara kvar uppe bland molnen...  


Så nu tar vi en stoooooor kopp kaffe...  


...och skiter i dammet som samlas i hörnen...  


Låt andra granska ditt hem i lup...  


   Låt dem hållas och läs ett nytt kapitel i din bok...det ska iaf jag göra...


Kram    


Av Madeleine Kirkhaug - 22 augusti 2010 20:12

Inte många knop här inte...


Dagen har varit hur lugn och skön som helst...har bara blundat för alla måsten, dammtussarna, tvättberget, prylarna som täcker varje kvadrat cm av golven...


Tagit min bok, en kopp kaffe (3 gånger under dagen) och satt mig i min myshörna på altan och läst...



  



Kvällen har bjudit på mat hos mor & far...


Nu är vi hemma igen...


Har - Hör och häpna...tagit reda på disken...så nu kan jag med gott samvete sätta mig i soffan och titta på en film...


Det är jag väl värd?


Ibland måste man bara ha en sån här dag...speciellt som första veckan efter semestern helt tog musten ur mig!    


Ses nästa vecka...

Av Madeleine Kirkhaug - 16 augusti 2010 06:39


Titta vad jag har fått av snälla Malin!    

Henne hittar ni på http://www.livetannorlunda.blogspot.com/


Kram

Presentation


"Alla" andra gör det...sååå...varför inte jag...?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gjort någon glad senaste tiden?
 Ja, varje dag!
 Det har nog hänt
 Varför skulle jag?
 Kan jag aldrig tro...
 Gör så gott jag kan...
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Läsvärda bloggar

SMYCKEN Just-M

Fotoalbum

Bilder från mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards