Alla inlägg under november 2011

Av Madeleine Kirkhaug - 26 november 2011 10:40

Trött...


Trött på att inte sova en hel natt...

Trött de senaste 4 åren...

Trött på att inte veta...

Trött på att dagarna går så fort...

Trött på att bli äldre...

Trött på ageranden...och orättvisor...

Trött på trasslig mage...

Trött på "ingen ork"...

Trött på dammråttorna...

Trött på mina skitiga fönster...

Trött...

Trött...

Trött på mitt stökiga hus...

Trött...trött...trött...


Men...


Inget av detta tar död på en...det härdar...


Så då är det inte så farligt med andra ord...


Det är bara vanligt "Vardags-gnäll"...


  

Presentation


"Alla" andra gör det...sååå...varför inte jag...?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gjort någon glad senaste tiden?
 Ja, varje dag!
 Det har nog hänt
 Varför skulle jag?
 Kan jag aldrig tro...
 Gör så gott jag kan...
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Läsvärda bloggar

SMYCKEN Just-M

Fotoalbum

Bilder från mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards