Alla inlägg under mars 2012

Av Madeleine Kirkhaug - 9 mars 2012 20:14

Ibland tycker jag att vissa sångerskor/sångare blir lite för mycket...oftast de som har ett speciellt signum...

Som rösten t.ex eller sättet de sjunger...


MEN...STORT MEN...


Some die young...där har Laleh lyckats!


Gillar den starkt!


Go girl   

Av Madeleine Kirkhaug - 9 mars 2012 20:09

Hämtade mitt förnyade körkort idag efter jobbet.


Det gäller till 2022...


Helt absurt att tänka så långt fram...


MEN...


Jag undrar om jag kommer tycka att jag såg ung ut på körkortet när jag väl är där...kanske till och med tycka att det såg bra ut...?


Perspektiv på saker kan ju ändra ens åsikter!



Av Madeleine Kirkhaug - 8 mars 2012 20:19

Förstår inte alla upprörda känslor för lite snö...


Vi får det varje år...


Vi vet det...vi får gilla läget...


Jag väljer att njuta...stå i snö-strilet...utan jacka, i kjol och converse...


Jag dör ju inte...


Och vet ni...?


Lika säkert som att dessa snö dagar kommer...lika säkert är det att våren kommer...


SNART...så håll ut!    



Av Madeleine Kirkhaug - 8 mars 2012 20:14

Jaha...så var den här...årets meningslösaste dag!


VARFÖR?


Är det mannens påfund för att vi ska få lite uppmärksamhet...?

Är det en kvinnas påfund för att vi känner oss orättvist behandlade...?

Är det en feminist sak...?


Inget dera tror jag...bara gammalt damm som inte tagits bort...!


Lite kul är det iaf...


Det skapar debatt...


Och idag fick jag två kramar av karlar på jobbet...aldrig fel...   


Men för mig kvittar den...


Det är en vanlig torsdag och jag ska äta brie på smörgåsrån till kvällsmat...    


Trevlig kväll!   

Av Madeleine Kirkhaug - 8 mars 2012 20:11

Jag hinner inte med...


Jag bara rusar...


Jag måste stanna upp...


Innan jag krockar...


...MEN...det är ju så kul...man vill hinna så mycket...


Det måste ju ändå vara lite bra...eller...?


    

Presentation


"Alla" andra gör det...sååå...varför inte jag...?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gjort någon glad senaste tiden?
 Ja, varje dag!
 Det har nog hänt
 Varför skulle jag?
 Kan jag aldrig tro...
 Gör så gott jag kan...
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Läsvärda bloggar

SMYCKEN Just-M

Fotoalbum

Bilder från mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards