Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Madeleine Kirkhaug - 12 februari 2010 21:42

Fredagen är här...lugnet sprider sig där, vi är...


Pulsen går ner...tur för man orkar inte mycket mer...


Nu man vila vill...för att till nästa arbetsvecka räcka till...


Varm & god mat...bjuds på våra fat...


Barnen känner ro...i vårat lilla röda bo...


Men nu är det nattidax...annars saknas flax...


För imorgonbitti är det ännu en...match, OCH vi ska vinna den!


Go SURA...Go SURA...Go SURA!!!!   



Kramisar     

Av Madeleine Kirkhaug - 12 februari 2010 07:13

Ett tu tre...vem vill följa mé...

Fyr fem sex...6...vem vill då äta kex...

Sju åtta nio...vill gärna gå på bio...

Tio elva tolv...sova trött på hårda golv...

Tretton fjorton femton...?...


Ibland tar all ork bara slut...titt-ut!


Tur det inte gäller oss...vi kan väl fortfarande mot tristessen slåss...


Visst är det så...annars får vi till inspirations-banken gå...


Inte deppa ihop trots allt...fast man tycker det är stressigt, hopplöst och kallt...


Allt bär något bra med sig...fast jag tror INTE...det kommer göra mig vig...


...Men väl en erfarenhet rikare och...

Allmänt klokare...dock!


Vilket inte är fy skam...utan något att vara tacksam och glad för...

Vilket återspeglas i det jag sen gör...


Så nu tar vi fredagen med storm och lycka...

Skiter i vad andra må tycka...


Happy fredag alla...

...Jaja...även ni som ikväll skidorna ska valla...


Tokar!


Kram & Puss      






Av Madeleine Kirkhaug - 12 februari 2010 07:11

Mat i lilla magen...fredag hela dagen 

Alla blir vi glada & snälla...förhoppningsvis vi mindre gnälla

På allt och alla...bara glida fram...vara balla

Tänka och vara på topp...inse att vi är i fredagens angenäma lopp

Sen när arbetsdagen tar slut...och vi från firman travar ut

Tänk då vad härligt det är ändå...att... avbrott i vardagen få

Njuta och busa...kanske nerför backen på bobben susa 

Bara vara...

 

Kramisar   

Presentation


"Alla" andra gör det...sååå...varför inte jag...?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gjort någon glad senaste tiden?
 Ja, varje dag!
 Det har nog hänt
 Varför skulle jag?
 Kan jag aldrig tro...
 Gör så gott jag kan...
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Läsvärda bloggar

SMYCKEN Just-M

Fotoalbum

Bilder från mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards