Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Madeleine Kirkhaug - 14 februari 2010 23:22

Theo är slemmig...


Hostar och gråter direkt därefter...verkar göra ont...   


Sväljer och "gulpar"...verkar inte stå rätt till i luftrören...


VEM ÄR HEMMA MED VAB IMORGON????   


Nattens Quiz...


SUCK!    

Av Madeleine Kirkhaug - 14 februari 2010 15:27

Ibland känns allt såååå hopplöst...


Tänker på min misär till tvättstuga...


Den är total kaos...


Dammråttorna biter en i hälarna...konstant...OCH...de ÄR stooooora!




Karln säger att vi har för mycket saker...OCH...visst ligger det lite i det påståendet...


MEN...

 

Den är även en organisatorisk KATASTROF!




MISSION IMPOSSIBLE 

 


Drömma får man juuuu...så nu drömmer jag...


Zom...Zoooooom...


Jag drömmer att någon kommer och blåser ut hela tvättstugan, lill-toan OCH bastun (som fn används till tvätten)...


Sen gör de ett paradis på jorden...SOM jag aldrig vill lämna...





Men sådana drömmar har ett pris...OCH...ett högt sådant...såååå...


Jag biter i det sura...hmmm...dammiga äpplet...OCH...går ut igen...


Försedd med munskydd, dammsugare och svabben i högsta hugg...   



NU ska här DÖDAS...dammråttor!

 

 

Kramisar    






Presentation


"Alla" andra gör det...sååå...varför inte jag...?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gjort någon glad senaste tiden?
 Ja, varje dag!
 Det har nog hänt
 Varför skulle jag?
 Kan jag aldrig tro...
 Gör så gott jag kan...
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Läsvärda bloggar

SMYCKEN Just-M

Fotoalbum

Bilder från mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards