Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Madeleine Kirkhaug - 15 februari 2010 16:43

Idag har damm stått för underhållningen hemma hos oss...


Det började igår när tvättstugans kaos inleddes...


Sen kom syster med röj-lust...och vips hade det påbörjats i klädkammaren oxå...


Där har jag planer på att skaffa mig en pysselhörna...men...orken och tiden har inte funnit...


MEN NU så...är det på G...


Hela huset ÄR i kaos men det finns hopp om livet...


Haken är dock att det ska målas väggar, sättas upp prylar, skaffas bord, stol och bra belysning...


MEN...ett steg närmare är jag iaf...NU!


Trodde jag att ni skulle överleva ett kort på oredan så...

...Skulle jag ta ett...MEN tyvärr...fruktar för era liv...   


- Så jag låter bli!


Nu ska jag fortsätta...SIJA!    

Presentation


"Alla" andra gör det...sååå...varför inte jag...?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gjort någon glad senaste tiden?
 Ja, varje dag!
 Det har nog hänt
 Varför skulle jag?
 Kan jag aldrig tro...
 Gör så gott jag kan...
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Läsvärda bloggar

SMYCKEN Just-M

Fotoalbum

Bilder från mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards