Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Snabbväxtmedel...eller vad händer...?

Av Madeleine Kirkhaug - 2 februari 2010 23:30

STOPP STOPP STOOOOOOPP!!!!!


Mina barn växer för fort...


Jag hinner INTE med!!!!


Idag hämtade jag min äldsta (11 åringen) i KÄRNHUSET!


För er som inte vet vad det är sååå...

...Det är den lokala föreningsgården...där man nyss hängde själv...eller...nja...kanske inte...direkt...nyss...



Bygglovsgänget. Willy Björklund, Mats

Bygglovsgänget. Willy Björklund, Mats "Matte" Carlsson och Mija Kinning.

Fotograf:
Foto: TV4

Kärnhuset byggs om av tv-snickare

På måndag rullar tv-programmet Bygglovs långtradare in på Skogs­lundsskolan i­ Suraham­mar. Ungdomsgården Kärnhuset ska få sig en rejäl ansiktslyftning.
 
  

Det var väl...oj...hjälp...typ...20 år SEN! Gulp...


Så länge sen...huuu...men nog om detta...


Nu var det sonen jag skulle berätta om...


Han gjorde sin debut där idag...mellan 18-20...

- Vart har åren tagit vägen...?


Han var nyss 6 månader, 1 år, 2, 4, 3 år, 5 år...7 år...men 11...!?!

- Var tog 6, 8, 9 och 10 vägen...?


Jag hinner inte med men försöker ändock hänga med...


Jag skulle vilja frystorka dem NU...bara tina upp dem lite ibland...kanske några dagar...så det går i lagom takt...


MEN korkat Madde...det går ju inte...hur skönt är det att krama en isbit? Hur kul är det att inte kunna kommunicera...?


Nepp, det blir till att gilla läget...acceptera faktum...OCH njuta av varje sekund!


Rätt var det är har de väl flyttat till egen etta med kokvrå...skaffar tjej och kids...fortare än jag hinner blinka...


SÅ nu ska jag lova mig själv en sak...

  • Att ta ännu mera kort 
  • Att umgås ännu MERA med dem

...medans tid finns!   


Kram mina 3 prinsar...jag älskar er såååå!       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Kirkhaug - 9 september 2013 21:29

Hur är en svensk sommar...?   Den kan vara dötrist...och tråkig...och dötrist...eller...alldeles...   ...alldeles UNDERBAR!   Så kommer jag se tillbaka på sommaren 2013...                              SOL...SOL...OCH ÅTER...S...

Av Madeleine Kirkhaug - 9 september 2013 21:05

Gjort hemmagjord glass i min nya maskin, idag...   ...Ville bara berätta det... ...Passade bra...en sensommar dag som denna...    ...

Av Madeleine Kirkhaug - 27 december 2012 14:07

Vem vet vad... Vem vet när... Vem står på rad... Vem är där... Jag vet ej... Inte du heller...nej... Vad vi vet är bara nog... Något trevligt hände...och vi spontant log... Annars är det ej lätt... På något sätt... ...

Av Madeleine Kirkhaug - 27 december 2012 12:57

Är jul kul...?   Eller bara jobbigt...?   Jag tycker det är mysigt men framförallt ett andrum...   Man får sitta och göra ingenting...och det är ok...   Man har ofta gratis ursäkter också...man fick ju en ny bok...av tomten...   B...

...

Av Madeleine Kirkhaug - 24 december 2012 22:01

...SKOJADE BARA!   Julen får gärna stanna om den vill...   ...iaf i en vecka till...   För när nyår varit då åker den ut...vem pallar till tjugondaknut...?   Då vill jag våren märka...   Lyssnar efter årets första lärka...   D...

Presentation


"Alla" andra gör det...sååå...varför inte jag...?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gjort någon glad senaste tiden?
 Ja, varje dag!
 Det har nog hänt
 Varför skulle jag?
 Kan jag aldrig tro...
 Gör så gott jag kan...
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Läsvärda bloggar

SMYCKEN Just-M

Fotoalbum

Bilder från mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards