Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Madeleine Kirkhaug - 2 januari 2010 10:00

Snön har kommit för att stanna och kylan biter sig fast...

Isen hänger från hustaken...



Vad säger man om det...????


Jooo, trots att det bär emot att gå ut...


Bilen knappt går att komma in i...


Det drar vi fönstrena...


Barnen stannar inne och bygger upp överskottsenergi...


Man får lappsjuka...


Shoppingtarmen börjar bli sjukligt inflamerad...


Det börjar bli spår i golvet mellan datorn och TV:n...


Tårna är kalla och fingrarna kan användas som isbitar...


Man får äta det som råkar finnas i kyl och frys...


TV:n går varm...


Man får rimfrost i skägget...



Såååååååååååååååååååååååååååååå...


Är det ju helt underbart...!


Tänk...när hade vi det så här sist?


Det var ett tag sen iaf...kommer ihåg 2 liknande jular de senaste 10 åren...


Jag kommer iaf hålla tummarna för att det kommer fortsätta att vara kallt...


...FAST lite mindre skulle inte skada...


Fortsättning följer...



Kramisar ♥

Presentation


"Alla" andra gör det...sååå...varför inte jag...?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gjort någon glad senaste tiden?
 Ja, varje dag!
 Det har nog hänt
 Varför skulle jag?
 Kan jag aldrig tro...
 Gör så gott jag kan...
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Läsvärda bloggar

SMYCKEN Just-M

Fotoalbum

Bilder från mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards