Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Madeleine Kirkhaug - 9 januari 2010 14:57

SUR!   

Av Madeleine Kirkhaug - 9 januari 2010 09:27

När arbetsveckan är slut...pustar man ut...


Njuter i fulla drag över ledigheten som vankas...


Ny energi till nästkommande vecka tankas...


Man myser tillsammans med karl och barn...


Nöjd att slippa vardagens malande kvarn...


Sover länge på lördagens morgon och äter en lång frulle...


På eftermiddagen kanske vankas kaffe och bulle...


Så mycket man vill hinna med...


Innan det är dags att åter rätt in sig i arbetets led...


Men tacksam jag är...för att det på måndagen till jobbet bär...


Annars jag ej av helgen skulle njuta...utan bara trampa runt i samma fyrkantiga ruta...


Nu blir det frukost med tända ljus...i ett ganska kallt hus...


18 grader inne...visar termometerns röda pinne...


Kaffe här kommer jag...våga INTE vara svag...


En dubbel espresso tack  ...annars blir jag riktigt lack!


Kramisar       

Presentation


"Alla" andra gör det...sååå...varför inte jag...?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gjort någon glad senaste tiden?
 Ja, varje dag!
 Det har nog hänt
 Varför skulle jag?
 Kan jag aldrig tro...
 Gör så gott jag kan...
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Läsvärda bloggar

SMYCKEN Just-M

Fotoalbum

Bilder från mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards