Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Madeleine Kirkhaug - 19 januari 2010 23:12

Jag vill...att tiden står still...


Jag vill...få tid till lite till...


Jag tror...att det på ambitionen beror...


Jag tycker...att alla i mig sliter och rycker...


Jag kräver...att andra människor sitt egen livsmönster väver...


Jag tror...att det i varje människa en spännande individ bor...


Jag anser...att barnen behöver sina föräldrar mer...


Jag vill tro...att mina rötter fortsätter att gro...


Jag ger...kärlek till mina barn och får tillbaka mer...


Jag en önskan har...att få ha min familj och hälsan kvar!


Kramisar   

Av Madeleine Kirkhaug - 19 januari 2010 23:06

Om man på 2 veckor nästan krockat 2 gånger...ska man då ta det som ett tecken...?


Hade inte varit mitt fel första gången men det hade inte varit roligare för det!


Andra gången var det en tjej som skulle svänga men som tydligen ändrade sig samtidigt som jag tyvärr litade på hennes anvisning...och åkte ut...hon fick stopp och tutade...


Vad gör man?


Läskigt ÄR det iaf!


Äsch...det blir nog bra...  


Kramisar   

Presentation


"Alla" andra gör det...sååå...varför inte jag...?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gjort någon glad senaste tiden?
 Ja, varje dag!
 Det har nog hänt
 Varför skulle jag?
 Kan jag aldrig tro...
 Gör så gott jag kan...
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Läsvärda bloggar

SMYCKEN Just-M

Fotoalbum

Bilder från mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards