Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Madeleine Kirkhaug - 20 januari 2010 21:50

En liten cell delar sig...

Så började skapandet av mig...


Och dig och dig och dig och dig...

Kan man tänka sig...


Det växer och växer så ofattbart det är...

Man tror inte det är sant men plötsligt kommer DU ut och jag blir alldeles kär...


En liten liten rultig krabat...

Som växer upp och blir rätt kavat...


Som får en att skratta, gråta och le...

Man lägger huvudet lite lätt på sne...


Tittar, förundras och njuter...

När du fotbollen i målet skjuter...


En fin och perfekt innebandypass...

Sen du plötsligt kommer i studentens stass...


Tiden rinner förbi och man hinner inte riktigt med...

Man har på något sätt bara rättat in sig i tidens led...


Plötsligt är du inte längre alltid här...

Du kommer ibland och då på smuts-kläd-korgen bär...


Men det kan jag ta...

Bara jag nära dig får va...


Min egen lilla prins...

Jag är så glad att du finns!


Kram mina tre prinsar - jag älskar er...oavsett!       



Av Madeleine Kirkhaug - 20 januari 2010 21:46

Ska starta en klubb...den borde redan finnas...MEN om så inte är fallet...


Startar jag den NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!


HATA MAGSJUKAN...i alla dess former!



Fy f-n så vidrigt det är!!!!


Blääääk!   

Presentation


"Alla" andra gör det...sååå...varför inte jag...?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gjort någon glad senaste tiden?
 Ja, varje dag!
 Det har nog hänt
 Varför skulle jag?
 Kan jag aldrig tro...
 Gör så gott jag kan...
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Läsvärda bloggar

SMYCKEN Just-M

Fotoalbum

Bilder från mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards