Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Madeleine Kirkhaug - 4 januari 2010 10:00

Kalla det vad ni vill!


Men jag börjar få lite ångest över åren som bara rinner iväg...


Skrev nyss på FB om min insikt rörande 2000 talets inledande...


Så här var det...


När vi gick i 4:an så hade vår eminenta lärare Lars A en diskussion med oss då han berättade att sen...om en väldigt massa år...kommer det bli år 2000...!


Fatta!!! Helt ofattbart för en fyrakladdare att förstå det!


Sen fortsatte den difusa diskussionen...


- Vet ni hur gamla ni kommer vara då?


Efter lite fingerräknande kom någon fram till att vi skulle vara...28 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Pensionärer alltså!



Det var sååå overkligt OCH så långt bort så det kändes just då som en onödig diskussion...men jag kommer ihåg den som igår...

Sen gick livet sin gilla gång...högstadiet, gymnasium, jobb, barn, hus, bilar...SWISCH!!! 2000-talet VAR här!

Ojojoj...tänkte jag...NU är jag 28 år!



Men fatta NU DÅ!!! För 6 dagar sen hade det gått 10 år till!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


JAG VILL INTE!!!!

Nu får det vara nog!

Somnar jag ikväll så oooppss...sen ser man väl ut så här...


Eller så här...


...Fy bubblan...NU vill INTE jag sova!



Kramisar ♥

Presentation


"Alla" andra gör det...sååå...varför inte jag...?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gjort någon glad senaste tiden?
 Ja, varje dag!
 Det har nog hänt
 Varför skulle jag?
 Kan jag aldrig tro...
 Gör så gott jag kan...
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Läsvärda bloggar

SMYCKEN Just-M

Fotoalbum

Bilder från mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards