Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Madeleine Kirkhaug - 14 januari 2010 07:30

Allt man vill...är att tiden ska räcka till!

 

Allt man känner...är hur det dåliga samvetet bränner!

 

Allt man tror...är att i varje människa det en snällis bor!

 

Allt man hatar...är när andra människor trackar och tjatar!

 

Allt man vill uppnå...är att må bra och så...

 

Allt man känner...vill man dela med sin familj och sina vänner!

 

Allt man hoppas för...är att ingen när eller kär tidigt dör!

 

Allt man kan...står inte i ens CV minsann...

 

Allt man vill undvika...är att med falska människor slösa tid för fika!

 

Allt man vill är att alla sköter sitt...och skiter i det som är mitt!

 

Allt man vill...är att...få finnas till...

 

Kramisar   

Presentation


"Alla" andra gör det...sååå...varför inte jag...?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gjort någon glad senaste tiden?
 Ja, varje dag!
 Det har nog hänt
 Varför skulle jag?
 Kan jag aldrig tro...
 Gör så gott jag kan...
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Läsvärda bloggar

SMYCKEN Just-M

Fotoalbum

Bilder från mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards