Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Madeleine Kirkhaug - 6 januari 2010 10:00

När vi ändå pratar om ångest...

Imorgon...eller förresten...IDAG...ska jag jobba igen...


Har inte dödsångest..MEN NÄSTAN!!!!!



Har juuu varit ledig sen den 19/12...


Och uuujjj, va härligt det varit!


Sena kvällar/nätter OCH en låååååååååååååååååång sovmorgon dagen efter...


Vi har iofs varit lite krassliga MEN ack så behagligt, rofyllt och härligt det varit...


Alla mina fika besök har tyvärr fryst inne...pga kylan, orken och tiden...men det får man väl ta igen nu när det fullspäckade livet sätter igång igen...


Så till er alla...kom ihåg och njut när tid finns...vardagen springer ifrån oss!


Sov gott alla ni som ska joina mig i kylan om si så där 6-7 timmar :)



Kramisar ♥

Av Madeleine Kirkhaug - 6 januari 2010 09:45

Tonårstrots!

Vem är HAN...?

Killen som finns i mitt hus...?


Killen som kommer fram ibland...


Killen som ÄR så SUR...!



Speciellt när det är motgångar...OCH han inte får som han vill...!


...OCH...NÄR han har kompisar här...borde väl vara pinsamt...eller...?


Han ser ut som min son...

MEN...beter sig som någon helt annan...


...Triggar...OCH...trycker på precis de punkter som får en att vilja vrida tillbaka tiden...då BARNAGA var tillåten...


Sen...poofff...ÄR han borta...



...OCH tillbaka är min alldeles underbara äldsta son...


...Som gör frukost på helgerna...



...Hjälper mig när jag har ont i ryggen...


...Är såååå snäll mot sin minsta bror...


...och mellanbrorsan med såklart...


...Är så förståndig, klok och fantastisk...



VEM ÄR DÅ DEN ANDRA???????

...Är det han...TONÅRINGEN...?


Men han ska väl komma sen...INTE nu...????


Man blir ju lite förvirrad...



Är jag ensam...?



Kramisar ♥

Presentation


"Alla" andra gör det...sååå...varför inte jag...?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gjort någon glad senaste tiden?
 Ja, varje dag!
 Det har nog hänt
 Varför skulle jag?
 Kan jag aldrig tro...
 Gör så gott jag kan...
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Läsvärda bloggar

SMYCKEN Just-M

Fotoalbum

Bilder från mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards