Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Madeleine Kirkhaug - 17 januari 2010 09:30

Mina måsten:

  • Dammsuga
  • Dammtorka
  • Svabba golven
  • Tvätta
  • Stryka
  • Vika och lägga in tvätt
  • Byta sängkläder
  • Rensa ur diverse utrymmen
  • Fixa en plats för mina smycken
  • Sanera toalettdörren (vet ni hur det blir när alla tar på samma ställe...?)
  • Städa toaletterna
  • Tvätta ur kylskåpet
  • Frosta av frysen
  • Städa tvättstugan (mission impossible)
  • TA BORT TOMTARNA på hallbyrån och övriga julsaker som nu ligger på vardagsrumsgolvet
  • Damma och sortera i datavrån
  • osv osv osv osv...

Vem orkar bära så mycket på sina axlar...?


INTE JAG!

Var ska man börja...? 


HJÄÄÄÄÄLP...     


Presentation


"Alla" andra gör det...sååå...varför inte jag...?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gjort någon glad senaste tiden?
 Ja, varje dag!
 Det har nog hänt
 Varför skulle jag?
 Kan jag aldrig tro...
 Gör så gott jag kan...
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Läsvärda bloggar

SMYCKEN Just-M

Fotoalbum

Bilder från mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards