Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Madeleine Kirkhaug - 8 januari 2010 22:21

Efter jobbet idag hade det kommit massor av nya smyckesdelar...


Ojojoj...vad roligt...


...Var bara tvungen att sätt mig en liten...pytteliten..superpytteliten...

...mikroskopisk...stund...


Råkade dock bli 2 timmar...ooopps!   


Men vad mycket jag fick gjort...tar bilder imorgon och lägger upp...annars finns ju alltid hemsidan där man även kan shoppa smycken...


www.just-m.se 


Nu är det dags att plana ut i soffan ett tag innan kudden ropar...


Sov gott!


Kramisar   

Av Madeleine Kirkhaug - 8 januari 2010 22:13

Då jag nyss flyttat min blogg från ett annat ställe och hit...råder det kaos i bloggen!


Kopierat in de flesta av mina inlägg från den tidigare istället för att länka till den...skulle känna mig ensam här annars...  


Så nu har alla samma datum...ligger i helt fel ordning...MEN...sånt ÄR livet!


Det får vi leva med...lovar bättring...nu kör vi och rockar så det ryker  


Känns kul att vara här!


Kramisar   

Av Madeleine Kirkhaug - 8 januari 2010 12:10

Sov sipp sipp nada inatt...TYP!

Dels pga fasan att vakna upp skrynklig som ett par linnebyxor efter en 36 timmars kryssning...

Dels pga den dygnsrytm jag lagt mig till med under julledigheten...

DUMT?

Jovars...både rädslan för att över en natt bli som en bulldog i fejjan...och för att jag inte försökt ställa om till normal dygnsrytm tidigare...



...MEN är huvudet dumt får kroppen lida...

Nu står jag här och inser dock till min lycka att arbetsdagen flytit på ganska smidigt...och att den börjar lida mot sitt slut...TÄNK...DET GÅR!

Jag hade en svacka efter lunch (MEN vem har inte det????) då jag drog gäspar så kollegan såg ända ner till prinskorvarna jag åt den 24:e...

Sorgligt är väl att innebandymötet ikväll ligger pyrt till...sömn-afasi...finns det?
I så fall kanske jag drabbas av det ikväll...

Men vi får hållar tummar och tår på att mötet blir spännande med många hetsiga diskussioner - För dåå...blir det inga problem för mig att hålla mig vaken :)

Nu ska jag avsluta fikapausen och återgå till mina processflöden...


*Gäsp*




Kramisar ♥

Presentation


"Alla" andra gör det...sååå...varför inte jag...?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gjort någon glad senaste tiden?
 Ja, varje dag!
 Det har nog hänt
 Varför skulle jag?
 Kan jag aldrig tro...
 Gör så gott jag kan...
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Läsvärda bloggar

SMYCKEN Just-M

Fotoalbum

Bilder från mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards