Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Madeleine Kirkhaug - 3 januari 2010 10:00

Vad kan man då göra när termometern visar på 22,7 minus grader...?

Jo...man kan:


* Läsa en bra bok


* Spela sällskapsspel


* Laga god avancerad mat


* Baka med barnen


* Bjuda hem någon som törs trotsa kylan för att komma hem till en...


* Spela dataspel


* Göra smycken :)


* Nulla


* Fila fötterna efter ett varmt fotbad


* Göra fransk manikyl på både händerna...OCH fötterna...jag på karln med om man har tråkigt



* Måla om hallen


* Möblera om


* Shoppa loss på nätet och sen ha ångest i en månad


* Nulla igen kanske...


* Kuddkrig



* Meditera


* Ligga på spikmattan



* Sortera kort och le åt gamla minnen


* SOVA!


Ja ni ser...det finns hur mycket som helst att göra...så håller kylan i sig är det bara att gilla läget...upprätta en lista och sen pricka av!



Lycka till!


Kramisar ♥

Presentation


"Alla" andra gör det...sååå...varför inte jag...?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Gjort någon glad senaste tiden?
 Ja, varje dag!
 Det har nog hänt
 Varför skulle jag?
 Kan jag aldrig tro...
 Gör så gott jag kan...
 NEJ!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Läsvärda bloggar

SMYCKEN Just-M

Fotoalbum

Bilder från mitt liv

Ovido - Quiz & Flashcards